Pozycjonowanie w branży edukacyjnej
Jest to bardzo ciekawy case udowadniający, że nie zawsze potrzebne są wysokie budżety, aby pozyskiwać klientów w konkurencyjnej branży. Czasem wystarczy dosłownie minimum, jeśli wiemy na czym nam zależy.
- Klient koreanskizmiso.pl
- Nisza korepetycje
Branża edukacyjna, zwłaszcza w zakresie języków obcych jest bardzo konkurencyjna. Na najtrudniejsze frazy widoczni są „giganci” z wielotysięcznymi budżetami, mowa o dużych szkołach językowych i agregatorach ofert jak ekorepetycje.pl. Nie oznacza to jednak, że nie da się podziałać przy mniejszych pieniądzach. Strona koreanskizmiso.pl powstawała od początku pod moim nadzorem SEO, mimo tego, że jest to amatorski projekt przynosi klientów, a o to przecież w tym wszystkim chodzi.
Zamiast mierzyć sukces miarą widoczności na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe skupiłem się na tym, aby strona była widoczna wśród osób, które faktycznie potrzebują lekcji indywidualnych z korepetytorem języka koreańskiego. Tym sposobem poprzez formularz kontaktowy kontaktuje się miesięcznie po kilku faktycznie zainteresowanych uczniów, dzięki czemu właścicielka strony w ciągu kilku miesięcy mogła uczynić z korepetycji swoje główne źródło dochodu.